Rendelje meg eredeti COC-jét 3 perc alatt! Házhoz szállítva vagy PDF-ben

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános rendelkezések

1.1 Ezeket az Általános Szerződési Feltételeket a következők bocsátják ki: Atrium Automobile , székhelye: 90403 Nürnberg, Adler strassz 34, Németország,  bejegyezve a Nürnbergi bíróság cégjegyzékében, bejegyzési szám: HRB 38819, EU-adószám: DE306907287, e-mail: info@coc-adatlap.hu

1.2 A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) vonatkoznak az Atrium Automobile és az ügyfél közötti kapcsolatokra, amelyek a Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó szerződésből erednek, amely alapján az Atrium Automobile mint Szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) vállalja, hogy a Tanúsítványt az ügyfele (a továbbiakban: „Ügyfél”) számára biztosítja és átadja, az Ügyfél pedig vállalja a megállapodás szerinti összeg megfizetését (a továbbiakban: „Tanúsítvány átadására vonatkozó szerződés” vagy „szerződés”).

1.3 A Tanúsítvány kiállítására vonatkozó szerződés tárgya az alábbi tanúsítványok bármelyikének kiállítása:

1.3.1 megfelelőségi igazolás (COC) importált járműre a közúti forgalomban részt vevő járművek üzemeltetési feltételeiről szóló módosított 725/2004. sz. törvény 5. §-a szerint. A COC a gyártó által kiállított dokumentum, amely igazolja, hogy a gyártott járműtípus megfelel az EK-típusjóváhagyáshoz előírt valamennyi műszaki követelménynek; vagy

1.3.2 igazolás, mint a gyártó képviselője által kiállított dokumentum, amely a jármű nyilvántartásba vételére vonatkozó teljes körű adatokat tartalmazza; vagy

1.3.3 részleges igazolás, mint a gyártó képviselője által kiállított dokumentum, amely a jármű ebből következő nyilvántartásba vételét lehetővé tevő kiegészítő jóváhagyási eljárásra vonatkozó adatokat tartalmazza; vagy

1.3.4 a jármű kézikönyve (a továbbiakban együttesen „tanúsítvány”).

1.4 Abban az esetben, ha a Szolgáltató és az Ügyfél nem köt külön Tanúsítvány-szolgáltatási szerződést írásban, a Tanúsítvány-szolgáltatási szerződés megkötésére a Szolgáltató által a www.coc-adatlap.hu címen fenntartott elektronikus tranzakciós rendszeren (a továbbiakban: „weboldal”) keresztül kerül sor, amelyet a jelen Általános Szerződési Feltételek II. cikke részletesebben meghatároz.

1.5 A jelen Általános Szerződési Feltételek részletesen leírják a Szolgáltató és az Ügyfél Tanúsítvány-szolgáltatási Szerződés szerinti jogait és kötelezettségeit, és a módosított formában a Tanúsítvány-szolgáltatási Szerződés elválaszthatatlan részét képezik, és mindkét félre nézve kötelezőek.

1.6 Az Ügyfél 18 évnél idősebb természetes személy vagy jogi személy, aki saját felhatalmazása után küldött elektronikus megrendelést a weboldal rendszere által feldolgozott Tanúsítvány szállítására. Az Ügyfél alatt a következőket kell érteni:

1.6.1 regisztrált ügyfél – a Szolgáltató weboldalán (www.coc-adatlap.hu) regisztrált ügyfél, akinek regisztrációja alapján személyes fiókot hoztak létre és rendeltek hozzá;

1.6.2 nem regisztrált ügyfél – minden olyan ügyfél, aki nem regisztrált ügyfél;

1.6.3 törzsvásárló – a Szolgáltató által törzsvásárló státuszba sorolt, legalább 10 db Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó megrendelés alapján átadott Tanúsítványt birtokló ügyfél.

2. Elektronikus megrendelés

2.1 Az elektronikus megrendelés az Ügyfél azonosító adatait és annak a járműnek a specifikációját tartalmazó elküldött elektronikus űrlap, amelyre a Tanúsítványt biztosítani kell, az ilyen megrendelést a Szolgáltató weboldali rendszere dolgozza fel (a továbbiakban: „elektronikus megrendelés”).Az elektronikus megrendelés jóváhagyása az utolsó lépésben az Ügyfél kötelező érvényű ajánlatának minősül a Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésére.

2.2 Az elektronikus megrendelés elküldésével az Ügyfél megerősíti, hogy teljes mértékben egyetért és elfogadja az elektronikus formában, elsősorban elektronikus postán és interneten keresztül történő kommunikációt, amely mindkét fél számára érvényes és kötelező érvényű.

2.3 Minden elektronikus megrendelésnek a következőket kell tartalmaznia:
a) a Megrendelő vezeték- és keresztnevét vagy cégnevét, e-mail címét, lakóhelyét vagy székhelyét, illetve a szállítási címet, ha az nem azonos a lakóhellyel vagy a székhellyel, telefonszámát, számlázási adatait, valamint jogi személy esetén az adószámot – ÁFA-köteles személy;
b) a jármű típusa, a jármű márkája, az első nyilvántartásba vétel országa és az első nyilvántartásba vétel éve, a jármű azonosító száma (a továbbiakban: a jármű alvázszáma);
c) a tanúsítvány rendelkezésre bocsátásának időtartama és ára, beleértve a szállítási költségeket is;
d) az elektronikus megrendelésnek egyéb adatokat is tartalmaznia kell, ha ez egy adott gyártmányra vonatkozóan szerepel (a típusjóváhagyás száma, a jármű színe), vagy a megrendelés tárgyával kapcsolatos dokumentumokat, ha a Tanúsítvány gyártója ezt kéri (a jármű forgalmi engedélyének másolata, az adásvételi szerződés másolata, a Megrendelő személyi igazolványának másolata és a jóváhagyási címke fényképe);
e) a Tanúsítvány kézbesítésének módja.

2.4 Az olyan elektronikus megrendelés, amely nem tartalmazza a 2.3. pontban említett összes adatot, nem tekinthető kötelező érvényű szerződéskötési ajánlatnak, és ilyen esetben a Szolgáltató csak közli az Ügyféllel az okokat, hogy elektronikus megrendelését nem fogadta el.

2.5 Az Ügyfél és a Szolgáltató között a Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó szerződés elektronikus megrendelés alapján jön létre az alábbiak szerint:

2.5.1 Amennyiben az Ügyfél regisztrált vagy nem regisztrált ügyfél, a Szolgáltató az Ügyfél elektronikus megrendelését dolgozza fel. A Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó szerződés ezután az elektronikus megrendelés Szolgáltató részéről történő jóváhagyását követően jön létre a Szolgáltatónak az Ügyfélnek címzett, az elektronikus megrendelés feldolgozására vonatkozó információkat, a Tanúsítvány árának és szállítási határidejének megfizetéséről szóló visszaigazolást tartalmazó e-mailjével; ezt az e-mailt legkésőbb az elektronikus megrendelést követő következő munkanapon kézbesítik az Ügyfélnek. A Tanúsítvány átadási határideje ettől a naptól kezdődik, azonban a Tanúsítvány átvételére vonatkozó kötelezettség a Szolgáltató számára csak a Szolgáltatónak történő teljes átutalás feltétele.

2.5.2. A 2.5.1. pontban foglaltak vonatkoznak a törzsvásárlónak minősülő Ügyfélre is, azonban a Tanúsítvány vagy több Tanúsítvány rendelkezésre bocsátásáért járó díjat a Szolgáltató csak azok rendelkezésre bocsátását követően, a vonatkozó Tanúsítvány(ok)kal együtt átadott számla alapján számlázza ki a törzsvásárlónak.

2.6 A 2.1. pont szerinti elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő továbbá:
a) megerősíti, hogy megismerte és fenntartás nélkül elfogadja ezeket az Általános Szerződési Feltételeket, és
b) megerősíti, hogy a Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötése céljából teljes mértékben elfogadja és elismeri, hogy az elektronikus kapcsolattartás formája, különösen az elektronikus levél (e-mail) és az internet útján történő kommunikáció érvényes és mindkét félre nézve kötelező;
c) hozzájárulását adja a számlák elektronikus formában történő kibocsátásához és átvételéhez, azaz az elektronikus számla és a
d) az Ügyfél – fogyasztó megerősíti, hogy megfelelően tájékoztatták a 18/2018. sz. törvény szerinti fogyasztói jogokról, különösen arról, hogy a fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya a szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött az elállási határidő lejárta előtt, és
e) feltétlen hozzájárulását adja személyes adatainak a törvény szerinti kezeléséhez és felhasználásához. 18/2018. sz. törvény a személyes adatok védelméről és az általános adatvédelmi rendeletről, mely adatokat az Adatvédelmi szabályzatunkkal összhangban kizárólag a Szolgáltató szükségleteire és a Vásárló megrendelésének feldolgozásával kapcsolatos igényekre használjuk fel.

3. A szolgáltató jogai és kötelezettségei

3.1 A Szolgáltató kötelessége:
a) a Tanúsítványt az elektronikus megrendelésben megadott paramétereknek megfelelően eljuttatni a Megrendelőhöz, és a szállítás során becsomagolni vagy védelméről gondoskodni,
b) b) az Európai Unió területének államaiban érvényes előírásoknak és rendeleteknek a Szolgáltató legjobb tudomása és meggyőződése szerint megfelelő Tanúsítványt bocsátani a Megrendelő rendelkezésére a járművek nyilvántartásba vételének folyamatával,
c) legkésőbb a részleges igazolással együtt átadni az Ügyfélnek egy kísérőlevelet, amely konkrét utasításokat és információkat tartalmaz a jármű nyilvántartásba vételére vonatkozó eljárással kapcsolatban,
d) írásban vagy elektronikus formában adódokumentumot bocsátani az Ügyfél rendelkezésére,
e) az elektronikus megbízásokat a rendszerbe bevinni, és azokat a beérkezésük sorrendjében kezelni,
f) a 7.4. pontban meghatározott feltételek mellett a lehető legrövidebb időn belül a tanúsítványt az Ügyfél rendelkezésére bocsátani.

3.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot:
a) a Tanúsítvány rendelkezésre bocsátása előtt az Ügyféltől a megfelelő és időben történő fizetést,
b) a rendszer technikai leállására és karbantartásra, amely a www.coc-adatlap.hu weboldal ideiglenes elérhetetlenségét okozhatja,
c) a szerződéstől való elállásra, ha az Ügyfél nem teljesíti a fizetést az előre meghatározott határidőn belül,
d) a megrendelés visszautasítására, ha a Megrendelőnek az elektronikus megrendelés rögzítésekor korábbi időszakokból származó, a Szolgáltatóval szemben fennálló tartozása van,
e) a Tanúsítvány rendelkezésre bocsátása esetén a Szerződéstől elállni, amennyiben a Tanúsítvány nem áll rendelkezésre vagy nem létezik, vagy a megrendelés teljesítése lehetetlen, azzal, hogy a Szolgáltató nem felel a Tanúsítvány beszerzésének lehetetlensége miatt a Megrendelőnek keletkezett károkért.

4. Az ügyfél jogai és kötelezettségei

4.1 Az Ügyfél köteles:
a) a megrendelésben tényszerű adatokat szolgáltatni,
b) a megrendeléshez csatolni a feldolgozáshoz szükséges dokumentumokat,
c) a Tanúsítvány rendelkezésre bocsátásáért a felek által elfogadott megfelelő és időben történő fizetés,
d) a Tanúsítvány szolgáltatásáért járó díjat a számlán feltüntetett esedékességig átutalni, amennyiben a Szolgáltató és a Megrendelő ebben a fizetési módban megállapodtak,
e) személyes és számlaadatait azok változása esetén a info@coc-adatlap e-mail címen vagy közvetlenül a www.coc-adatlap.hu oldalon vezetett személyes virtuális számláján történő módosítással frissíteni,
f) a Tanúsítvány átadásának zavartalan átvételét a 7.8. pontban meghatározott feltételek mellett biztosítani.

4.2 Az Ügyfélnek joga van az átutalt összeg visszatérítésére abban az esetben, ha az adott járműre vonatkozó tanúsítvány nem áll rendelkezésre vagy nem létezik, vagy ha a megrendelést nem lehet teljesíteni; ilyen esetben az összeget indokolatlan késedelem nélkül visszatérítik az Ügyfélnek ugyanolyan összegben és ugyanolyan módon, mint ahogyan az kifizetésre került.

5. Regisztráció

5.1 Az Ügyfél regisztrációja a Szolgáltató weboldalán nem kötelező, és az Ügyfél személyes fiókjának megnyitásával történik.

5.2 A regisztrációhoz az Ügyfélnek legalább a vezeték- és keresztnevét vagy a cégnevét, e-mail címét és jelszavát meg kell adnia, és az azonosító adatokat frissítenie kell, ha azok változnak.

5.3 Amennyiben az Ügyfél teljes körű regisztrációs adatokat ad meg, ezek az adatok szolgálnak a Szolgáltató számára alapként, és a Szolgáltató ezeket az adatokat használja fel a megrendelések és az adóügyi dokumentumok feldolgozásához, kivéve, ha az Ügyfél más adatokat közöl a Szolgáltatóval egy adott megrendeléshez.

5.4 A sikeres regisztrációt követően létrejön az Ügyfél személyes virtuális fiókja; és az Ügyfél e-mail címére megküldésre kerülnek a hozzáférési adatok, amelyeket az Ügyfélnek a regisztrációt megerősítő linkre kattintva meg kell erősítenie.

5.5 A fiók létrehozása lehetővé teszi, hogy anélkül rendeljen, hogy minden alkalommal, amikor COC-t szeretne rendelni, ki kellene töltenie adatait. Személyes adatait és egyéb beállításait bármikor megváltoztathatja e-mailben vagy a fiókjába való bejelentkezést követően az „Adatmódosítás” menüpontban. Ha törölni kívánja regisztrációját, küldjön nekünk egy e-mailt a info@coc-adatlap.hu címre.

6. Fizetési feltételek

6.1 A Tanúsítvány kiállításáért a következőkön keresztül lehet fizetni:
a) hitelkártyával (VISA, MasterCard, Diners Club),
b) PayPal – elektronikus fizetési szolgáltatás (www.paypal.com),
c) banki átutalással a weboldalon feltüntetett Atrium Automobile számlájára.

6.2 A Tanúsítvány rendelkezésre bocsátásáért és átadásáért fizetendő díjat a teljes összegnek a Szolgáltató számlájára történő beérkezésekor kell átutalásnak tekinteni, kivéve, ha a felek írásban másként állapodnak meg.

6.3 A Szolgáltató a Tanúsítvány szolgáltatásáért a fizetés előre történő átutalását kéri, mégpedig a megrendelésnek az Ügyfél általi kötelező érvényű visszaigazolását követően, kivéve, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek másként rendelkeznek vagy a felek másként állapodtak meg.

6.4 A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az Ügyféllel az itt említettektől eltérő fizetési feltételekről állapodjon meg.

6.5 A Szolgáltató áfa adóalany. A megrendelést a Szolgáltató csak az adóalanyként szereplő Megrendelő regisztrációjának érvényesítését követően számlázhatja ÁFA nélkül. A Megrendelőnek az elektronikus megrendelésben érvényes EU adószámott kell megadnia ahhoz, hogy a Tanúsítvány áfa nélküli szolgáltatásáról szóló számlát ki lehessen állítani. Amennyiben a Megrendelő legkésőbb az elektronikus megrendelés kötelező visszaigazolásakor, vagy a profiljában regisztrált ügyfélként nem ad meg érvényes EU adószámot, úgy ennek a ténynek a későbbi bejelentését a Szolgáltatónak nem kell elfogadnia.

6.6 A Szolgáltató nem fogad el csekkes fizetést.

6.7 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy kedvezményes kuponokat adjon ki az alábbi feltételek mellett:
a) A Szolgáltató kiadhat:
– Egyedi kedvezményes kupont adhat ki egy adott címzett (Ügyfél) részére, amelyet az Ügyfél – típusától függően – csak egyszer, azaz egy megrendeléshez kapcsolódóan vagy többször, több megrendeléshez kapcsolódóan használhat fel; vagy
– általános kedvezményes kupont, amelyen nem szerepel a címzett (vagy újságban való közzététel stb. formájában), amelyben az ilyen kupont az Ügyfél többször is felhasználhatja;
b) a kedvezményes kuponok olyan marketingeszköznek minősülnek, amelyeket a Szolgáltató rendszertelenül bocsát ki, az Ügyfélnek pedig semmilyen jogi igénye nincs rájuk;
c) minden egyes kedvezményes kupon tartalmaz egy azonosító kódot, egy dátumot, ameddig a kedvezményes kupon érvényes, valamint a kedvezményes kupon értékének euróban kifejezett összegét;
d) a kedvezményes kuponok nem használhatók fel visszamenőlegesen, hanem csak új megrendeléssel, éspedig legkésőbb az elektronikus megrendelés kitöltésekor, a kedvezményes összeg és az azonosító kód feltüntetésével, amelyek a kedvezményes kuponon szerepelnek;
e) a kedvezményes kuponok nem használhatók fel a lejáratuk után;
f) a kedvezményes kuponok nem rendelkeznek pénzbeli értékkel, és lejáratuk, elvesztésük vagy ellopásuk esetén (egyedi kedvezményes kupon esetén) a Vásárló nem kérheti azok pótlását vagy készpénzben történő megtérítését;
g) feltételezzük, hogy az utalványokat az Ügyfél jóhiszeműen használja fel. Ha a Szolgáltatónak alapos gyanúja van arra, hogy az utalványt jogosulatlanul vagy a jelen ÁSZF megsértésével használták fel, a Szolgáltató jogosult az adott pillanattól kezdve a kiadott utalványokat visszautasítani vagy törölni, és az adott Ügyfélnek az ilyen visszautasítás vagy törlés következtében semmilyen követelése nem keletkezik a Szolgáltatóval szemben.

6.8 Amennyiben az Ügyfél késedelembe esik a díjazás megfizetésével (a számla esedékességének elmulasztása), kivéve, ha a felek a Tanúsítvány kiállítását követő fizetésről állapodtak meg, a Szolgáltató a teljes kifizetésig a késedelem minden egyes napjára a tartozás 0,9%-ának megfelelő mértékű késedelmi kamatra jogosult. Amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató által írásban (e-mailben vagy sms-ben) küldött felszólításban megjelölt póthatáridőn belül sem fizet, a Szolgáltatót a továbbiakban nem köti a visszaigazolt megrendelés(ek), és jogosult a Tanúsítvány rendelkezésre bocsátásakor a szerződéstől elállni.

7. A szolgáltatás feltételei

7.1 A megrendelés teljesítésének és a tanúsítvány megszerzésének határideje eltérő, és a jármű típusától, adott gyártmányától és az első nyilvántartásba vétel országától függ.

7.2 A www.coc-adatlap.hu weboldalon megadott, az egyes tanúsítványok megszerzésének határideje csak tájékoztató jellegű, és a Szolgáltató más üzleti partnereinek feltételeitől függ. A határidő kivételes körülmények között ettől eltérhet.

7.3 Az árak és a szállítási határidők csak a weboldal hivatalos nyelvein érvényesek, és nem az automatikus webes fordítóeszközökkel létrehozott nyelveken.

7.4 Az Ügyfél által történő átutalásra vonatkozó várakozási idő nem számít bele a Tanúsítvány rendelkezésre bocsátására és átadására meghatározott határidőbe. A Tanúsítvány kézbesítési ideje (maga a kézbesítési szolgáltatás postai úton vagy futárral) nem szerepel a határidőben.

7.5 Amennyiben a Szolgáltató nem tudja a Tanúsítványt a vállalt határidőn belül rendelkezésre bocsátani, vagy olyan, a szerződéskötéskor előre nem látható körülmények merülnek fel, amelyek objektív akadályozzák a Szolgáltatót a vállalt határidő betartásában, a Szolgáltató köteles erről az állapotról az Ügyfelet késedelem nélkül értesíteni, és a Tanúsítvány rendelkezésre bocsátásának új, várható időpontjáról értesíteni az Ügyfelet, miközben az Ügyfél ehhez hozzájárul. Ha a Szolgáltató a Tanúsítványt még a további ésszerű határidőn belül sem bocsátja rendelkezésre, a Megrendelő jogosult elállni a szerződéstől. Ha azonban az Ügyfél a kezdet kezdetén kifejezetten tájékoztatta a Szolgáltatót arról, hogy csak a Tanúsítvány időben történő rendelkezésre bocsátásában érdekelt, az Ügyfél jogosult a szerződéstől további ésszerű határidő biztosítása nélkül elállni. A Szolgáltató ekkor haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül visszautalja az Ügyfélnek a fizetést, ugyanolyan módon, mint ahogyan az megfizetésre került.

7.6 Abban az esetben, ha a Szolgáltató az eredeti dátumtól számított 21 munkanapot meghaladó késedelembe esik a Tanúsítvány átadásával, a Vevő jogosult a vételárból 40 EUR árengedményre. A kedvezményt az Ügyfél a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.7. pontja szerinti kupon formájában kapja meg.

7.7 Az Ügyfelet e-mailben és/vagy sms-ben értesíteni kell a Tanúsítvány átadásáról legkésőbb egy nappal annak rendelkezésre bocsátása előtt, a 12.1. pontnak megfelelően.

7.8 A Tanúsítvány kézbesítési címre történő kiszállításáról a Szolgáltató gondoskodik, a kiszállítás költségei azonban az Ügyfelet terhelik. A Tanúsítvány kézbesítésének költségei az Ügyfél által választott kézbesítési módtól függnek, amely lehet ajánlott levél vagy futár. A költségeket az elektronikus megrendelés Ügyfél általi jóváhagyásának utolsó lépésén belül határozzák meg, és a díjazással együtt ebben az összegben számlázzák ki az Ügyfélnek.

7.9 A Megrendelő köteles biztosítani a Tanúsítvány zavartalan átvételét; különösen a Megrendelőnek a tervezett szállítás napján a szállításhoz megadott telefonszámon elérhetőnek kell lennie, vagy jelen kell lennie a szállítási címen; különösen a Megrendelőnek rendelkeznie kell egy helyesen és megfelelően megjelölt postaládával. Amennyiben e kötelezettségének nem tud eleget tenni, az Ügyfél köteles a Szolgáltatót előzetesen értesíteni, hogy más kézbesítési időpontot tudjon egyeztetni, vagy olyan helyettesítő személyt tudjon megjelölni, aki az eredeti kézbesítési címzett számára teljesíti a Tanúsítvány átvételi kötelezettségét. Amennyiben az Ügyfél ezt elmulasztja, a Tanúsítványt a legközelebbi Hozzáférési Ponton helyezik letétbe, míg az Ügyfelet ennek megfelelően értesítik a letétbe helyezésről és a Tanúsítvány adott Hozzáférési Ponton történő átvételének lehetőségéről egy bizonyos határidőn belül. Ha az Ügyfél nem veszi át a tanúsítványt a hozzáférési ponton, a tanúsítvány az Ügyfél költségére visszakerül a Szolgáltatóhoz, és a Szolgáltató nem köteles más kézbesítési kísérletet tenni.

7.10 Ha az Ügyfél a megfelelően átadott Tanúsítvány átvételét indoklás nélkül megtagadja, az Ügyfél köteles megtéríteni a Szolgáltatónak a Tanúsítvány utólagos visszaszállításával kapcsolatban felmerült költségeit.

8. Megrendelés törlése

8.1 Az Ügyfél:
a) jogosult a megrendelést indoklás nélkül, a fizetés átutalása előtt bármikor törölni. Ennélfogva az Ügyfél nem mondhatja le a megrendelést a fizetésnek a Szolgáltató számlájára történő átutalását követően. Ez a rendelkezés nem vonatkozik a törzsvásárlóra, akinek a megrendelését a Szolgáltatóval való megállapodás alapján kell törölni, azzal a feltétellel, hogy a Szolgáltatónál a lemondás időpontjában ezzel kapcsolatban nem merültek fel jelentős költségek;
b) nem állhat el a Tanúsítvány szolgáltatására vonatkozó szerződéstől, mivel a szolgáltatás nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött meg az elállási határidő lejárta előtt a 102/2014. sz. törvény 4. § 6. pontja és 7. § 6. pontjának a) alpontja szerint, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg, és ebben az esetben a Szolgáltató jogosult a teljes összeget követelni az Ügyféltől, mivel a Szolgáltatónak már bizonyíthatóan költségei merültek fel a Tanúsítvány szolgáltatásával kapcsolatban.

8.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a megrendelést visszautasítsa, vagy a szerződéstől elálljon az alábbi esetekben:
a) ha a Megrendelőnek az elektronikus megrendelés bevitelének időpontjában a Szolgáltatóval szemben korábbi időszakokból származó bármilyen lejárt tartozása van,
b) ha a tanúsítvány nem áll rendelkezésre vagy
c) ha a Szolgáltató még a Szolgáltatótól ésszerűen elvárható erőfeszítések ellenére sem képes a tanúsítványt a megállapított határidőn belül és/vagy a megállapított díj ellenében, illetve a www.coc-adatlap.hu weboldalon megadott áron az Ügyfélnek átadni, mivel az alvállalkozó által megadott ár lényegesen megváltozott, és hacsak a felek nem állapodtak meg másként; ha ilyen helyzet áll elő, a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Megrendelőt erről a helyzetről, és ha a Megrendelő már teljesítette a kifizetést, a kifizetett összeget késedelem nélkül, legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Megrendelőnek, ugyanolyan módon, ahogyan a kifizetés megtörtént, ahol a visszatérítés banki költségei minden esetben a Megrendelőt terhelik.

9. Felelősségvállalás

9.1 A Szolgáltató kizárólag a kiállított Tanúsítvány hitelességéért (eredetiségéért) felel. A Szolgáltató nem felel a Tanúsítvány tartalmáért és pontosságáért, amelyért a Tanúsítványt kiállító szervezet (járműgyártó) felelős.

9.2 Abban az esetben, ha az egyedileg behozott jármű EK-típusjóváhagyási eljárásában illetékes hatóság a kiállított Tanúsítványt annak pontatlansága miatt nem ismeri el, és az Ügyfél a Tanúsítvány elutasítását az ilyen hatósági határozat eredeti példányának a vonatkozó Tanúsítvánnyal együtt történő benyújtásával bizonyítja, a Szolgáltató vállalja, hogy a teljes vételárat visszatéríti az Ügyfélnek. A Szolgáltató azonban nem vállal felelősséget az Ügyfélnek a tanúsítvány illetékes hatóság általi el nem ismerése miatt keletkezett károkért.

9.3 A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá a következőkért:
a) a tanúsítvány késedelmes kézbesítéséért, amelyet a kézbesítő (ajánlott levél vagy futár) okoz,
b) a Tanúsítvány késedelmes kézbesítéséért, amelyet az Ügyfél által megadott téves címzett cím okoz,
c) a kézbesítő (ajánlott levél vagy futár) által okozott kézbesítési kárért,
d) a Tanúsítványon szereplő téves adatok, amelyeket a megrendelésnek az Ügyfél általi helytelen kitöltése okozott,
e) a szállítás elvesztése, amelyet a címzettnek a Vevő által megadott téves címe okozott.
f) a jármű nyilvántartásba vételének elutasítása a Tanúsítvány alapján a Megrendelő utasításainak, különösen a jelen Általános Szerződési Feltételek 3.1. c) pontja szerinti utasításoknak való meg nem felelés miatt.

10. Panaszok

10.1 Az Ügyfél telefonon értesíti a Szolgáltatót: +49 174 961 0376 vagy e-mail: info@coc-adatlap.hu, a Tanúsítvány bármely hibájáról haladéktalanul, de legkésőbb a Tanúsítvány átvételétől számított 12 hónapon belül. Az Ügyfél ezt követően a vonatkozó Tanúsítványt a számlával együtt a Szolgáltató székhelyének címére küldi. A reklamáció tárgyát képező Tanúsítvány kézhezvételét követően, és miután a Szolgáltató elismerte az Ügyfél igényének megalapozottságát, a Szolgáltató köteles felvenni a kapcsolatot az Ügyféllel, hogy megállapodjanak a reklamáció megoldásának módjáról. A Szolgáltató a panaszt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 60 napon belül feldolgozza.

10.2 A Szolgáltató csak a Tanúsítvány azon hibáiért felel, amelyeket a Szolgáltató okozott. Az Ügyfél jogosult a Tanúsítvány hibáinak kiküszöbölését új Tanúsítvány átadásával kérni a Szolgáltató költségére. Ha a Szolgáltató nem tud új Tanúsítványt biztosítani, vagy annak biztosítása ésszerűtlen költségekkel járna, vagy ha a Szolgáltató nem biztosítja a Tanúsítványt megfelelő póthatáridőn belül, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni és a befizetett összeg visszatérítését követelni, akkor a jelen 4.2. pont szerinti feltételek megfelelően alkalmazandók.

10.3 A Tanúsítvány olyan hibái esetén, amelyekért a felelősség az Ügyfelet terheli (pl. az elektronikus megrendelés helytelen kitöltése miatt a jelen Általános Szerződési Feltételek 2.3. pontja szerint), vagy a Tanúsítvány olyan hibái esetén, amelyekért a felelősség magát a jármű gyártóját terheli (pl. a jármű alvázszámának hibája vagy az írásbeli formanyomtatvány egyéb súlyos hibája, amely a megfelelő Tanúsítvány kiállításának elutasítását eredményezi), a Szolgáltató az Ügyfél kérésére köteles együttműködni a javítás elvégzése érdekében, különösen egy új, hibátlan Tanúsítvány kiállítása érdekében. Az előző mondat szerinti együttműködés semmiképpen sem tekinthető a Szolgáltató felelősségvállalásának a tanúsítvány ilyen hibáiért. Ha a felek másként nem állapodnak meg, az új, hibátlan Tanúsítvány kiállításával kapcsolatban felmerült költségeket az Ügyfél viseli.

10.4 Amennyiben az illetékes hatóság úgy dönt, hogy a Tanúsítványt a Szolgáltatót terhelő hibák miatt nem ismeri el, és ezt az Ügyfél a fenti 10.21. pont szerinti határidőn belül a Szolgáltató felé a Tanúsítvány elutasításáról szóló illetékes hatóság írásbeli határozatának és az eredeti Tanúsítványnak a benyújtásával dokumentálja, a Szolgáltató köteles az Ügyfélnek a befizetett ellenérték 100%-át visszatéríteni, amit 100%-os pénzvisszafizetési garanciának nevezünk. A Szolgáltató azonban nem vállal felelősséget a Tanúsítvány hibái miatt az Ügyfélnek okozott károkért.

10.5 Amennyiben a fogyasztó (természetes személy) nem elégedett a panasza rendezésének módjával, vagy úgy véli, hogy jogai sérültek, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezési eljárást kezdeményezni. A jelen Feltételek a németországi jog szerint jöttek létre, és arra Németország joga az irányadó. Ön és mi egyetértünk abban, hogy a jelen Feltételekből eredő bármely kérdés eldöntésére a nürnbergi bíróságok rendelkeznek kizárólagos joghatósággal mindkettőnk felett.

11. Személyes adatok védelme

11.1 Kérjük, olvasson többet a személyes adatok védelméről az Adatvédelmi szabályzatunkban.

12. Értesítés és hírlevél

12.1 Az Ügyfél értesítést kap a Szolgáltatótól a megrendelésének státuszában bekövetkezett változásokról. A megrendelés aktuális állapotáról szóló értesítést a Megrendelő e-mail címére küldi (kb. 6 e-mail), és amennyiben rendelkezésre áll, a Szolgáltató sms értesítést is küld a Megrendelő mobilszámára (kb. 3 sms), különösen a fizetésre való felhívást, a fizetés beérkezéséről szóló tájékoztatást, valamint a Tanúsítvány szállításáról szóló tájékoztatást. A regisztrált ügyfél bármikor leiratkozhat az e-mail és/vagy sms értesítések fogadásáról.

12.2 A Szolgáltató weboldalán történő regisztráció során az Ügyfél választhatja, hogy szeretné-e megkapni a Szolgáltató rendszeres hírleveleit. Amennyiben az Ügyfél a hírlevelet szeretné megkapni, azt az Ügyfél regisztrációja során megadott e-mail címére küldi. A regisztrált Ügyfél bármikor leiratkozhat a Szolgáltatótól érkező hírlevélről.

13. Záró rendelkezések

13.1 A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen szerződés egyoldalú módosítására. Az Általános Szerződési Feltételek minden egyes módosítása akkor válik érvényessé, amikor az Általános Szerződési Feltételek teljes szövegében (és legfrissebb változatában) a www.coc-adatlap.hu oldalon közzétételre kerülnek; az így módosított Általános Szerződési Feltételek az abban meghatározott időpontban, de legkorábban a weboldalon történő közzétételkor lépnek hatályba.

13.2. Az Általános Szerződési Feltételek azonban a Megrendelő és a Szolgáltató közötti egyedi kapcsolatra abban a szövegben alkalmazandóak, amely az elektronikus megrendelés kötelező érvényű visszaigazolásának Megrendelő általi elküldésének napján hatályos volt, kivéve, ha a felek írásban másként állapodtak meg.

13.3 A jelen Általános Szerződési Feltételek a www.coc-adatlap.hu weboldalon történő közzétételükkel 2023.október 17-én lépnek hatályba.

Mielőtt folytatja marka+coc megrendelését:

Ahhoz, hogy a megfelelőségi tanúsítványt az Ön számára biztosítani tudjuk, kérjük, hogy a megrendelés leadásához a következő adatokkal rendelkezzen:

– Alvázszám
Please note: